A klasszikus magyar líra:
1. kötet - Tóth Árpád 2. kötet - Kosztolányi Dezső 3. kötet - Arany János I. 4. kötet - Arany János II. 5. kötet - Vörösmarty Mihály 6. kötet - Ady Endre I. 7. kötet - Ady Endre II. 8. kötet - Versek a 16-17. századból 9. kötet - Szabó Lőrinc 10. kötet - Petőfi Sándor I. 11. kötet - Petőfi Sándor II. 12. kötet - Versek a 18-19. századból 13. kötet - Juhász Gyula 14. kötet - Csokonai Vitéz Mihály, Fazekas Mihály 15. kötet - József Attila I. 16. kötet - József Attila II. 17. kötet - Versek a 19. századból 18. kötet - Vajda János 19. kötet - Versek a 20. sz. első feléből 20. kötet - Babits Mihály
Közlekedk a főváros
Másfél évszázada még konflisok, omnibuszok keringtek Pest-Budán, utána rövid ideig a lóvasút volt a legdivatosabb. De miután 1873-ban létrejött Budapest, világvárossá válását nem csak a hatalmas beruházások, "égbe kiáltó" építkezések, no és az ezek nyomában feltörő kulturális pezsgés segítette elő. Legalább ennyire fontos volt a korszerű közlekedési hálózat megteremtése is, ami - sok máshoz hasonlóan - villámgyorsan kialakult, s szinte "percenként" fejlődött.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése